UTW AWF Warszawa

WRAŻENIA Z WYCIECZKI DO PRAGI – 24-28.09.2016

Była to już szósta wycieczka organizowana przez UTW AWF i Biuro Iter Tour Anna Pawlaczyk. Dotychczasowe wycieczki które organizowaliśmy były wycieczkami samolotowymi, natomiast wycieczka do Pragi była wycieczką autokarową.

Grupa była nieliczna – było nas „tylko” 20 osób, ale pozwoliło nam to na pełną integrację i cudowny nastrój.

Program wycieczki zakładał, że podczas jazdy do Pragi będziemy zwiedzać ciekawe miejsca. Pierwszym takim miejscem była galeria z unikatowymi wyrobami szkła mieszcząca się w Tomaszowie Bolesławieckim.

Po drodze zawitaliśmy także do  Opałkowej Chaty – unikalnej restauracji w Bolesławcu, gdzie zjedliśmy obiad.

Do Pragi zajechaliśmy wieczorem.

Następnego dnia po śniadaniu pojechaliśmy na całodniowe zwiedzanie Hradczan i nie tylko…

Widzieliśmy Katedrę św. Wita,  Złotą Uliczkę, Most Karola na rzece Wełtawie z figurą św. Jana Nepomucena, Ogrody Wallensteina.

Dzień następny rozpoczęliśmy od zwiedzania Pomnika Ofiar Komunizmu

Odwiedziliśmy Wyszehrad – przepiękne miejsce, a popołudniu spędziliśmy czas na 2 godzinnym rejsie po Wełtawie. Na statku mogliśmy zjeść dobry obiad oraz  mogliśmy częstować się różnymi napojami.

Znalezione obrazy dla zapytania vysehrad

Praga widziana ze statku jest naprawdę piękna!!!

Trzeci dzień to zwiedzanie Josefov – Dzielnicy Żydowskiej, Muzeum Franza Fafki,  Clementinum – Biblioteka, Rynek Starego Miasta i plac św. Wacława.

Mieliśmy także czas na pochodzenie po urokliwych uliczkach Pragi.

W drodze powrotnej zwiedzaliśmy Kutną Horę.

Zmęczeni ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do Warszawy!!!