UTW AWF Warszawa

Wycieczka do Słowenii już za nami. To był pierwszy po pandemii zagraniczny wyjazd. A pobyt w Słowenii to był strzał w dziesiątkę. Wszyscy byliśmy stęsknieni za sobą i wyjazdami.

Krótka podróż samolotem i znaleźliśmy się w urokliwym kraju, który liczy niewiele ponad 2 mln mieszkańców i którego hasłem jest: „ Zielona. Aktywna. Zdrowa”.

Słowenia to jedyny kraj europejski, który łączy w sobie Alpy, Morze Śródziemne i Nizinę Panońską. To mały kraj i łatwe do pokonania odległości, dlatego nasz program obejmował różne regiony, które chcieliśmy odwiedzić.

Czytaj więcej: WRAŻENIA Z WYCIECZKI DO SŁOWENII - 11-17.09.2022

MIGAWKI Z WYCIECZKI DO POZNANIA – 7-10.06.2022 - UTW AWF W WARSZAWIE

Prośba naszych słuchaczy abym zorganizowała wycieczkę do stolicy Wielkopolski – Poznania narodziła się podczas jesiennej wycieczki w Karkonosze. Zastanawiałam się czy jest to dobry pomysł, ale uznałam, że warto pokazać piękny Poznań i jego okolice.

Jak zwykle wspólnie z Piotrem Kociszewskim – szefem BP PITUR zaplanowaliśmy taki wyjazd na początku czerwca br. Kiedy to planowałam nie przewidziałam, że Poznań będzie remontowany i praktycznie centrum miasta będzie całkowicie sparaliżowane. Zabrakło klimatycznego miasta, które wita turystów licznymi ogródkami kawiarnianymi, pięknymi widokami.

Czytaj więcej: MIGAWKI Z WYCIECZKI DO POZNANIA

WSPOMNIENIE CZARNOGÓRY 09/2019

Wycieczka do Czarnogóry była dla nas przedłużeniem lata, bowiem Czarnogóra przywitała nas piękną, słoneczną pogodą.

Spotkaliśmy się na lotnisku Okęcie w Warszawie z dobrymi humorami. Po dwóch godzinach lotu wylądowaliśmy w stolicy Czarnogóry Podgoricy, skąd autokarem udaliśmy się na miejsce zakwaterowania.

Czytaj więcej: WSPOMNIENIE CZARNOGÓRY 09/2019

MIGAWKI Z WYCIECZKI  „PERŁY DOLNEGO ŚLĄSKA” – KARKONOSZE | 5-8.09.2021 UTW AWF WARSZAWA

Od naszej jednodniowej wycieczki „Szlakiem jabłkowym” minęły dwa miesiące i znów wyruszyliśmy, tym razem na 4 dniową wycieczkę do Doliny Jeleniogórskiej.

Od momentu ogłoszenia zapisów na wycieczkę bardzo szybko zebrała się grupa 28 osób, które chciały wyruszyć po kolejna przygodę.

W programie wycieczki był Wrocław, Cieplice, Jelenia Góra, Szklarska Poręba, Karpacz i Świdnica.

Czytaj więcej: MIGAWKI Z WYCIECZKI „PERŁY DOLNEGO ŚLĄSKA” – KARKONOSZE

WYCIECZKA NA POMORZE ZACHODNIE, 6-9.06.2019

Tym razem obraliśmy kierunek Pomorza Zachodniego. Program wycieczki obejmował Wyspy Wolin i Uznam. Miejsce zakwaterowania to Międzywodzie. Mieszkaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym „GRYF”, skąd codziennie wyjeżdżaliśmy po śniadaniu na zwiedzanie kolejnych miejsc. Ale od początku. Wyjechaliśmy z Warszawy we wczesnych godzinach rannych. Pogoda zapowiadała się wspaniale. Po drodze zwiedzaliśmy Gorzów Wlkp. Miasto nas nie zachwyciło, ale dało nam chwile oddechu w dość dalekiej drodze na Pomorze.