UTW AWF Warszawa

PÓŁNOCNE WŁOCHY – POBYT NAD JEZIOREM GARDA,

termin 31.05. – 9.06.2016

Tym razem wybraliśmy kierunek: Północne Włochy i Jezioro Garda. Kochamy pobyty we Włoszech i ta wycieczka tylko to potwierdziła.

Lot był krótki bowiem już po 2 godzinach wylądowaliśmy w Bergamo, skąd autokarem udaliśmy się do miejsca naszego pobytu. Droga była pełna wrażeń: liczne długie tunele, serpentyny i widok pięknego jeziora otoczonego górami.

Miasteczko w którym zamieszkaliśmy to Pieve – Tremosine.

Z naszego hotelu roztaczał się cudny widok na góry i jezioro.

Natomiast hotel przywitał nas pięknymi zakątkami, które były pełne zieleni z cudownym zapachem jaśminu. To pozwoliło nam na odpoczynek po „trudach” zwiedzania.

Grupa całkowicie zintegrowała się  - wieczorami spotykaliśmy się wszyscy na tarasie hotelu z widokiem na jezioro, aby  rozmawiać, śpiewać i bawić się przy dobrym winie.

Podczas naszego pobytu zwiedziliśmy Weronę, Mediolan i Bergamo oraz liczne miasteczka rozsiane wokół jeziora Garda.

Miasteczka te wywarły na nas duże wrażenie. Wszystkie piękne i z dużą historyczną przeszłością.

Byliśmy w Limone,  Malcesine,  Riva del Garda.

Smakowaliśmy wino w Fumane, próbowaliśmy miejscowej oliwy oraz podziwialiśmy wyrób miejscowych serów.

Odwiedziliśmy także Sanktuarium Madonna della  Corona – niesamowity kościółek w górach.

Kolejną atrakcją był rejs statkiem po jeziorze Garda. Chętni mogli także wjechać kolejka na Monte Baldo – Łysą Górę.

Jak zwykle już planujemy następną – jesienną wycieczkę.

Dziękujemy p. Ani Pawlaczyk za perfekcyjne zorganizowanie naszego pobytu i wspaniałą atmosferę!!!